Op stage in Suriname - Reisverslagen van Anniek de Groot - WaarBenJij.nu Op stage in Suriname - Reisverslagen van Anniek de Groot - WaarBenJij.nu
Op stage in Suriname

Wat een uitdaging, op stage gaan in Suriname. Het was niet mijn eerste keuze, maar in verband met een tekort aan stageplaatsen heb ik toch de keuze gemaakt om voor deze buitenlandstage te gaan. Het is een enorm verschil en dan niet alleen in temperatuur. De cultuur, de warmte en de mensen, alles is anders en dat is wel even wennen. Via dit blog neem ik jullie mee in mijn beleving van dit land.

Recente Reisverslagen:

11 Mei 2016

Overstromingen en patiënt in het ziekenhuis

17 April 2016

Eerste stageweek zit er op

09 April 2016

Op naar de Hermitage Mall
Anniek

Hoi hoi, Ik ben Anniek en voor mijn opleiding Medische Hulpverlening loop ik op het moment stage op de Spoedeisende Hulp in het Academisch Ziekenhuis Paramaribo in Suriname. Ik ga een blog bijhouden over mijn avonturen in dit tropische land. Mocht je het leuk vinden, dan kan je al mijn verhalen hier lezen. Lieve groetjes vanuit het warme Paramaribo, Anniek

Actief sinds 09 April 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2204

Voorgaande reizen:

04 April 2016 - 05 September 2016

Op stage in Suriname

Landen bezocht: